Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na nurtujące pytania naszych klientów

1. Czy produkty można odebrać osobiście?

Jak najbardziej, jednakże należy powiadomić o takim zamiarze przynajmniej 24 godziny przed przyjazdem do siedziby firmy MANOS.

2. Czy płyn MANOS można stosować w kontakcie z żywnością?

Nie. Można go jednak stosować do rąk oraz powierzchni w tym blaty, klamki, poręcze itp. 

3. Czy możliwy jest długi termin płatności dla placówek państwowych?

Oczywiście, mamy doświadczenie we współpracy z placówkami państwowymi i wiemy, iż długi termin płatności jest dla nich niezbędny. Aby uzgodnić szczegóły należy skontaktować się mailowo na adres plyny@manos.com.pl lub telefonicznie na numer 61 111 00 53.

4. Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?

W momencie opłacenia zamówienia, zostanie wysłany link do śledzenia paczki na podany wcześniej adres mailowy. 

5. Czy jest możliwość zobaczenia karty charakterystyki produktów przed kupnem?

Oczywiście, w tym celu należy wejść w zakładkę Certyfikaty. Znajdują się tam zarówno dokumenty związane z płynami do dezynfekcji rak jak i maseczek ochronnych. 

6. Ile kosztuje koszt transportu palety płynów MANOS?

Koszt transportu różni się od odległości jaką musi pokonać kierowca do klienta. Cena wyjściowa to 140 zł brutto. 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl